انواع زونکن

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ویژگی بهترین زونکن ها

ویژگی بهترین زونکن ها

یکی از مهمترین وسیله ها و لوازم در اداره و منزل زونکن ها یا کلاسورها هستند. اما ویژگی بهترین زونکن ها چیست و چگونه باید انتخاب شوند. ما برای کارهای مختلفی به سراغ زونکن ها میرویم  و استفاده های زیادی از آنها داریم. در محل کار و منزل و دانشگاه از انواع زونکن استفاده میکنیم. این کلاسورهای بزرگ معمولا صفحات عمودی دارند و با توجه به نیاز ما اندازه برگه های موجود در آنها میتواند کم و زیاد شود. خرید زونکن بر اساس ویژگی های آن انجام میشود.

آگهی تبلیغاتی جهت خرید زونکن در سایت دیوار

زونکن ها مزایای زیادی نسبت به کلاسورها دارند که باعث شده پرطرفدار و پرکابرد شوند. از جمله مزایای زونکن میتوان به نوع صحافی و تعداد برگه های مورد استفاده در انها اشاره کرد. صحافی زونکن ها باعث شده تا به راحتی باز و بست شوند و بتوان آنها را ورق زد. زونکن ها این قابلیت را دارند تا برگه های موجود در آنها را زیاد و کم کنیم.

زونکن ها در دوجنس زونکن مقوایی یا زونکن پلاستیکی تولید میشوند. هرکدام از این مواد مورد استفاده ویژگی های خود را دارند. بر اساس نیاز و موارد استفاده میتوان جنس زونکن را انتخاب کرد. زونکن ها با جلد پلاستیکی کارایی بیشتری نسبت به زونکن مقوایی دارند. کاغذ در این نوع زونکن بهتر محافظت میشود و زونکن اداری معمولا از این نوع هستند. پلاستیک در برابر نفوذ آب مقاوم است و کاغذها در این صورت خیس نمیشوند. زونکن پلاستیکی ویژگی بهترین زونکن ها را در زمان حمل و جابجایی دارد. زونکن با جلد مقوایی مقاومت کمتری دارد و استفاده از آنها راحت نیست. انعطاف مقوا نسبت به پلاستیک کمتر است و این موضوع حمل آنرا دشوار میکند. به این ترتیب کارایی زونکن با جلد مقوایی کمتر است و برای موارد خاص از آن استفاده میشود.

ویژگی بهترین زونکن ها

بهترین حلقه برای انواع زونکن چیست؟

در زمان خرید زونکن باید به حلقه آن هم توجه کرد. ویژگی بهترین زونکن ها داشتن حلقه ها با مشخصات و شکل خاص است تا نیاز شما را به خوبی مرتفع کند. حلقه زونکن معمولا با یک قفل باز و بست میشود. جنس و تعداد قفل ها نیز در زمان تهیه و انتخاب زونکن بسیار مهم است. در بیشتر انواع زونکن از فلز برای ساخت حلقه استفاده میشود. حلقه های پلاستیکی در زونکن دوام زیادی ندارند. زیرا در زونکن تعداد برگه های بایگانی زیاد است و حلقه پلاستیکی توان نگهداری انها را ندارد.

تعداد حلقه نیز در زونکن مهم است. معمولا بین دو تا چهار حلقه برای زونکن در نظرگرفته میشود. تعداد حلقه به عطف زونکن نیز مرتبط است. اگر تعداد زیادی کاغذ قرار است در زونکن بایگانی شود تعداد حلقه بیشتر تعبیه میشود.

دیگر ویژگی بهترین زونکن ها برند آنهاست. ممکن است در یک زونکن به ظاهر رنگ و طرح یا تعداد حلقه و جنس جلد خوب باشد. اما بعد از مدتی کارکرد خود را از دست بدهند. پس مهم است که از کجا و با چه کیفیتی زونکن را خریداری میکنید. خرید زونکن باید از یک شرکت معتبر و با سابقه صورت بگیرد تا هزینه شما به هدر نرود.

اهمیت خرید زونکن با کیفیت 

لوازم اداری و به ویژه زونکن ها برای قسمت بایگانی و اداری بسیار مورد توجه هستند. زونکن اداری موجود در محل کار تاثیر زیادی در مرتب سازی اوراق، سازماندهی قبوض و پروژه ها خواهد داشت. کیفیت و طرح مناسب زونکن ها میتواند بازده کاری را افزایش دهد. شما میتوانید این لوازم را در رنگ و طرح متناسب با محل کار خود یا به صورت متمایز برای هر پروژه انتخاب نماید.

جدا از اینکه خرید زونکن ها برای امور بایگانی ضروری است، انتخاب جنس باکیفیت و مناسب هم باعث میشود تا هزنیه شما به هدر نرود. اگر میخواهید زونکن بادوام و باکیفیت داشته باشید در انتخاب آن دقت لازم را بنمایید. زونکن ها در طرح ها و رنگ ها و سایزهای مختلف در بازار موجود هستند. پس میتوانید بر اساس نیاز خود هرکدام از انواع آنرا انتخاب کنید.

از انواع زونکن میتوان به زونکن متالیک، زونکن لبه دار، زونکن فانتزی، زونکن تیگل دار و زونکن گالینگوری اشاره کرد. در زمان خرید باید به برند زونکن و شرکت تولیدی ان توجه نمایید. سابقه تولید و فروش زونکن نشان میدهد که این محصول چقدر توانسته است رضایت مشتریان را جذب نماید. برای ادارات و سازمانها معمولا خرید عمده زونکن صورت میگیرد تا به صورت یکجا نیاز بایگانی تامین شود.

ویژگی بهترین زونکن ها تعیین کننده انتخاب آنها برای خرید و بایگانی است. اهمیت زونکن در بایگانی و نگهداری مدارک زیاد است. از آنجا که روی عطف زونکن ها لیبل یا کاغذ وجود دارد میتوانید موضوع هر رونکن را مشخص نمایید. پیدا کردن زونکن مورد نیاز در این حالت بسیار آسان میشود.

آشنایی با انواع زونکن  آگهی رایگان شهر24

 

  • سعید محمدی
  • ۰
  • ۰

زونکن پاپکو

اگر شما هم جزء افرادی هستید که روزانه با تعداد زیادی کاغذ، سند و مدرک در ارتباطید و برای دسته بندی و جمع آوری آنها دچار مشکل هستید، زونکن یکی از ابزارهای پرکاربرد در بایگانی و نگهداری اسناد و مدارک است که کمک می کند تا آرشیو منظمی از برگه ها ایجاد کنید. لیبل های تعبیه شده در عطف زونکن ها این امکان را به شما می دهد تا به راحتی آنها را دسته بندی کرده و در صورت نیاز دسترسی سریع و راحت تری به آن داشته باشید. دو حلقه موجود در هر زونکن و قفل فلزی محکم آن نیز این امکان را به شما می دهد که برگه ها، اسناد و مدارک خود را به خوبی ذخیره و نگهداری کنید. حتی می توان برای جلوگیری از پانچ و سوراخ کردن برگه، آن را در کاور کاغذ (پوشه کیسه ای) قرار داد و سپس در زونکن بایگانی کرد. به این ترتیب علاوه بر آن که برگه موردنظر آسیب نمی بیند، طول عمر مدارکتان افزایش یافته و آرشیوی تمیز و مرتب خواهید داشت. قفل زونکن نیز به خوبی روی برگه ها بسته شده و این اطمینان را به شما می دهد که حتی بعد از بارها باز و بسته شدن هرز نشده و برگه ها را محفوظ نگه می دارد.

آگهی تبلیغاتی خرید وسایل اداری در سایت ایستگاه

فراموش نکنید که زونکن ها انواع مختلفی دارند. هر نوع آن نیز جنس، ظاهر، سایز و ویژگی های متفاوتی دارد که ممکن است شما را در هنگام خرید سردرگم کنند. کارایی هر کدام نیز بر حسب این ویژگی ها ممکن است تغییر کند. بنابراین توصیه می کنیم قبل از خرید زونکن، راهنمای خرید آن را اینجا مطالعه کنید.

شرکت تولیدی و صنعتی پارسا پلاستیک با نام تجاری پاپکو در سال 1363 با توجه به نیاز اقشار فرهنگی جامعه به منظور مدیریت اسناد و مدارک علمی و آموزشی و با هدف تولید انواع لوازم التحریر اداری، سمیناری، مدیریتی و دانشجویی تاسیس گردید.

پاپکو با سرلوحه قراردادن کیفیت عالی، قیمت مناسب و رضایت مشتری هم اکنون به عنوان یکی از تولید کنندگان مورد اعتماد ایرانی در میان سازمانها، وزارتخانه ها، شرکت ها و مراکز علمی و فرهنگی به شمار آمده و از محبوبیت خاصی برخوردار است.

با  زونکن 8 سانت مقوایی کد 806-A4 می توانید سریع تر، آسان تر و بهتر اسناد و مدارک مهمتان را بایگانی، دسته بندی و مدیریت کنید.

زونکن 8 سانت مقوایی

خرید انواع زونکن پاپکو در آگهی رایگان شهر24

  • سعید محمدی
  • ۰
  • ۰

اجزای طرح توجیهی

یک بیزینس پلن (طرح توجیهی) به طور کلی از بخش های مطالعات بازار (Market Study)، توجیه پذیری فنی (Technical Feasibility)، و تجزیه و تحلیل مالی (Financial Analysis) تشکیل میشود. جهت رسیدن به یک نتیجه مطلوب باید هر یک از بخش های ذکر شده به طور مجزا مورد مطالعه قرار گرفته و توجیه اقتصادی دارد.

بررسی اهلیت متقاضی (در تعریف سیستم بانکی کشور) و یا به عبارتی معرفی مجری طرح در بخش نخست مطالعات بیزینس پلن و به صورت مجزا آورده می شود. مطالعات مالی و اقتصادی بیزینس پلن از آنجایی که به خودی خود دارای اهمیت ویژه ای نزد سرمایه گذار پروژه و یا بانک عامل می باشد، از حساسیت بالایی نیز برخوردار است، لذا باتوجه به نقش این مطالعات در به تصویر کشاندن سودآور بودن پروژه چند سالی است که بانک های عامل سرمایه گذاران را ملزم به استفاده از نرم افزار کامفار کرده اند. کلمه COMFAR اختصار عبارت انگلیسی Computer Model for Feasibility Analaysis and Reporting «مدل کامپیوتری برای آنالیز امکان سنجی و گزارش گیری» می‎باشد. نرم افزار کامفار با تهیه مدل مالی – اقتصادی طرح، صحت و سقم اطلاعات مالی پروژه را تایید کرده و شاخص های تاثیرگذار تصمیم گیری مانند نرخ بازگشت سرمایه و … ارایه می دهد.

توسعه پایدار و متوازن کشور نیازمند گذر سرمایه گذار از عملکرد سنتی شکست خورده به نگرش علمی و کار کارشناسی شده است. متاسفانه تاکنون جایگاه و نقش طرح تجاری در کشور ما به درستی درک نشده و هرازگاهی شاهد آن هستیم که کارخانه ای بدلیل نادیده گرفتن این مطالعات تعطیل می شود و از چرخه رقابت حذف میگردد. فرودگاه‌های متعدد، دریاچه‌های خشک شده و حتی واحدهای نیمه فعال همه موید این موضوع هستند. امیدواریم هیچ طرحی متولد نشود، مگر آنکه یک مشاور تایید صلاحیت شده آن را ارزیابی کند.

طرح توجیهی چیست؟

طرح توجیهی فنی – اقتصادی (امکان سنجی)
معمولاً به بانک‌ها و سرمایه گذاران جهت تأمین مالی طرح‌های سرمایه‌گذاری ارائه می‌شود تا بر اساس برنامه زمان‌بندی و منابع موردنیاز و همچنین با بررسی درآمدها و شرایط بازگشت سرمایه، سرمایه‌گذار یا بانک را متقاعد سازد که در پروژه سودآوری مشارکت می‌کند. بررسی توجیه‌پذیری هر طرح سرمایه‌گذاری در سه بخش مطالعات بازار، مطالعات فنی و مطالعات مالی صورت می گیرد.
معمولاً در این‌گونه مطالعات به موضوعاتی چون وضعیت بازار، مشخصات محصول، ظرفیت تولید، ماشین‌آلات لازم، میزان سرمایه‌گذاری و سودآوری طرح پرداخته می‌شود. فعالیت‌های شرکت در این حوزه شامل:
مطالعات فرصت Opportunity Study
مطالعات مقدماتی طرح تجاری (امکان سنجی)Pre-Feasibility Study
مطالعات طرح تجاری (امکان سنجی)Feasibility Study
مطالعات طرح تجاری فنی (امکان سنجی فنی)Technical Study

 

 

  • سعید محمدی